Saturday 16 April 2011

tulis lebih baik...

Assalamualaikum..=)
Fuh...masuk ni, dah kali keempat aku start blog. 
dan banyak jugalah blog aku pernah sertai...
Masalahnya sama je-->password ilang! 
adoi~aku pun xtaula apa masalah yang aku hadapi sekarang ni.
mungkinkah aku terlalu banyak telan semut time aku tido?



Atau mungkin aku ada masalah lain?? (nyanyok?*_*)
ah..aku pun xpastila...+_+
yg pasti aku, apa yang mendorong aku buat blog keempat  nih..
adalah disebabkan aku suka menulis. 

Kononnya aku ni agak pendiam...=p
bila dah kurang bercakap
apa-apa yang aku nak luahkan
tulis adalah cara yang terbaik...
Ya, aku lebih suka tulis daripada cakap
tapi itu bukanlah bermaksud aku ni bisu ataupun sombong
sebab ada juga yang tak senang dengan sikap aku
cuma aku memang akan bercakap bila perlu
tapi kadang-kadang terlepas juga benda-benda tak perlu...=)
tengok keadaan jugalah...

Apapun alasan...aku berharap dapat menulis sesuatu yg baik-baik
dan bermanfaat 
sebab selama ni apa yang aku tulis
entah apa-apa...!
 Semoga Allah memberikan yang terbaik insyallah~

Wallahua'lam
Aliff1000

















No comments:

Post a Comment