Tuesday 3 May 2011

Panasnya...!

Subhanallah!
pasti semua orang perasan cuaca kat luar tu semakin PANAS!
(ni baru panas dunia...lom panas neraka kan...=_=)
dan mungkin juga ada tempat yang sebaliknya
HUJAN...
xboleh dinafikan..semua perubahan cuaca yang agak bahaya ni
disumbang oleh manusia gak
gunung2 banyak dah gondol
sungai laut banyak dah tercemar
belum lagi udara yang kita sedut hari2..
macam2 bahan kimia!
n itu belum lagi segala kombinasi maksiat...dah xmustahil kita jumpa da..
(peringatan tok aku gak*~*)
makin bahangla bumi..
betul la tu..KIAMAT DAH DEKAT~=_=
huh.dunia oh dunia...

sebut pasal panas..sangat bahagia klu dapat minum air sejuk kan..
xspecially ABC!
waa..aku pon xtau pe mimpi
teringin gile nak minum ABC hari tu..
then aku teringat kat stor de simpan pengisar ABC(yg saiz mini je)
kebetulan kat dapur tu ada cream jagung, sirap n gula melaka
yg kurang cuma susu cair la kot..kirim siapa2 g kedai
prepare ais yg bleh muat pengisar tu 
pastu aku n adik2 aku pon gotong royong kat dapur wat benda tu
agak menjadi la kan~
huh.subhanallah. sedapppnyer!!!
cuma tempat nak kisarnya tu dah lose sket (kena tekan sket)
so tertonggeng2 naik atas kerusi..kisar ais tu..
huhuhu

 haa..nilah rupa ABC yang aku wat tu..
selekeh je kan? (haha..sila geleng ok!)
walaupon xla setinggi cam mamak selalu wat
or x semeriah ABC yg selalu dijual kat gerai2 tepi jalan
tapi okela kan...korang ada??=p
hahaha
ada 1 hari tu camp0r ngn cendol
fuhh....!

pengisar ABC mini yang dah berusia..
cute je kan..
hehehe

bermusim jugakla kitorang makan ABC ni
sampai adik aku yang kat asrama balik pon
still wat lagi tok dia
tapi la ni xtaula...bahan2 cam dah habis je..
huhu


aliff1000

1 comment:

  1. hai..
    nak tnya kat mana nak beli pengisar abc mini ni eh?Berkenan lah.

    ReplyDelete