Tuesday 3 May 2011

Perasaan Aku Pagi Ini...

Apa perasaan aku pagi ni?
1001...
perasaan first bila aku bangun pagi

GEMBIRA!
sebab hari ni aku bangun awal..aku mntak bestpren aku kejutkan..
dapatla aku solat subuh awal=)
n x kena bebel ngan parents aku..=)
then aku bkak facebook jap...
perasaan aku dah bertukar jadi
 TERKEJUT!!!
ada yang cakap result keluar kol 5 petang ni...!
Masyallah~aku baru tau hari ni..

TAKUT!
camne result aku tu yerk..?
RISAUla...!
xsanggup aku nak tengok..
sebab aku bakal
GEMBIRA SANGAT...!
sebab dapat band 6 
dan dapat masuk kuliah sem depan
or...
aku akan
SEDEH SANGAT!
sebab aku dapat kurang dari band 6..=(
seterusnya kene stay CELPAD repeat level 6 tok kali ke3!
or mungkin juga aku kena wat backup plan lain?
erm..moga2 dijauhkan..
kalau aku kena menangis sangat
mungkin aku akan
MERAJUK! dengan CELPAD or IIUM..
huhuhu..pela aku ni
aku yang memang kureng berusaha nape nak salahkan orang plak kan..
hurm..
tapi apa2 pon result yang kuar aku..

BERSYUKUR pada-Mu ya Allah..
aku tahu itulah yang kau tuliskan terbaik buat aku...=)
La Tahzan innallah ma`ana..
kan3?
dan aku akan 

TERUSKAN USAHA!!!
tok kebahagian dunia dan akhirat..insyallah..^_^

INGAT!!
"Tiap2 hari perlu perbaharui azam...jadikan hari ini lebih baik daripada semalam dan esok
TERBAIK daripada hari ni..."

aliff1000


No comments:

Post a Comment